Fitness

Hubnoucíí cvičení :¨)

4. srpna 2011 v 20:52 | S.
Tumblr_loagreevmh1qkrj08o1_500_large
ůžasnééééé, vyzkoušejte video máte tady. Jdu si to dát a pak vás oblítám Líbající

Víte jaký je rozdíl mezi během a joggingem?

2. srpna 2011 v 13:18 | S.
Tumblr_loldpiwfje1qdgoxco1_500_large
Při joggingu získáte kondici, zlepšíte zdraví a snížíte hmotnost při nízké intenzitě a rychlosti. Týdně byste měli najoggovat do 20 km. Běhat byste měli rychleji a s větší intenzitou nad 20 km týdně. Běh kondici rozvíjí a zvyšuje výkonnost. Není vhodný pro začátečníky.

Pilates

2. srpna 2011 v 7:14 | S.
Tumblr_lnykfqwrct1qdwlj9o1_500_large
Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla. Účelem je posílení centra - jádra těla tzv. "power house". Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Nepoužívá se zde četné opakování cviků, důraz je kladen na přesnost provedení každého pohybu.
Odkaz na video je tady :)

Kalanetika

1. srpna 2011 v 20:57 | S.
228532_223904830957857_100000150258982_1344536_1701754_n_large
Cvičení je založené na svalovém stahování a protahování zároveň, tímto způsobem se svaly posilují a zvýší se tak pružnost celého těla. Kalanetika se může cvičit s hudbou či bez ní, pokud si vyberete cvičení s hudbou, je lepší hudba spíše pomalejší, relaxační, aby vás zbytečně nenutila dělat rytmické neúčelné pohyby. Pro tento typ cvičení je nutné, abyste se ve skupině nesrovnávali s ostatními a cvičili vlastním tempem.
Odkaz s videem je tady. Usmívající se Najdete tam i různá protahování, cvičení nebo například jogu.
 
 

Reklama